Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/buyfans/domains/buyfans.pl/public_html/buyfans-zend/application/Bootstrap.php on line 60

Warning: array_key_exists(): The first argument should be either a string or an integer in /home/buyfans/domains/buyfans.pl/public_html/buyfans-zend/library/Orion/Language.php on line 54
Lajki Na Fanpage

Lajki na fanpage

Responsive image

Lajki na fanpage – jak ożywić nowy fanpage?

Jak wypromować zupełnie nowy profil na Facebooku? Jak zdobyć lajki na fanpage? Jak go ożywić? - zastanawia się nad tym niejeden początkujący inflaucer czy właściciel fajnej marki, która aż przebiera nogami, aby ją wypromować w mediach społecznościowych. No właśnie, poznaj 10 sposobów na ożywienie całkiem nowego fanpage'a. I na sprowokowanie potencjalnych fanów do lajkowania.


  • 1. Zaproś znajomych – po prostu, zacznij od tego, co masz pod ręką. Prawdziwymi, lojalnymi fanami i tak zostaną Ci, których najbardziej interesuje tematyka Twojego fanpage'a. Będą udzielać się na nim i być może zaproszą swoją znajomych. Można tę metodę nazwać sposobem kuli śniegowej. Od czegoś trzeba zacząć. Byle do przodu!
  • 2. Komentuj – wrzucaj komentarze na fanpage'ach związanych z Twoją tematyką. Na przykład jeśli prowadzisz fanpage związany z pielęgnacją paznokci, znajdź podobny profil. I pamiętaj – komentuj ciekawie i merytorycznie, bo swoim komentarzem wystawiasz wizytówkę swojej marce!
  • 3. Stwórz dobrą nazwę - ten punkt związany jest z poprzednim. Otóż jeśli zamierzasz komentować posty na innych fanpage'ach to musisz mieć nie tylko ciekawe komentarze, ale i przyciągającą wzrok i wiele mówiącą nazwę profilu. Nazwa musi przede wszystkim sugerować tematykę strony. Musi być tez ciekawa. Jak to połączyć? Stwórz nazwę składającą się z dwóch członów, gdzie drugi człon będzie dookreślał działalność. Na przykład: Capelli – pielęgnacja włosów. W ten sposób bardzo prawdopodobne, że nazwa pielęgnacja włosów będzie wyświetlała się po wpisaniu tej frazy w wyniki wyszukiwań Facebooka.
  • 4. Znajdź przyjaciół Twoich fanów – jeśli masz już małą garstkę fanów to do dzieła! Facebook udostępnia opcję stworzenia reklam adresowanych do grupy podobnych odbiorców. W ten sposób adresujesz reklamy do przyjaciół swoich aktualnych fanów. Jest to bardzo dobra i podobno skuteczna strategia na ożywienie strony. Algorytm Facebooka jest w stanie wyszukać potencjalnych użytkowników, którzy polubią Twój fanpage. Pamiętaj – stawkę ustalasz sam i może być ona niewielka, ale nawet jeżeli dotrze do mniejszej liczby odbiorców, nadal będzie to grupa znacząca. Zasada w reklamie jest taka, że najważniejsza jest jakość odbiorców. I oczywiście jakość Twoich fanów. Lepiej jeżeli będzie ich mniej, ale będą to prawdziwi fani a nie tacy, którzy po prostu lubią klikać w reklamy. Dlatego w tworzeniu reklamy ważne jest dokładne określenie odbiorców.
  • 5. Znajdź interesujący temat – aby zdobyć lajki na fanpage, znajdź temat, który najbardziej ciekawi Twoich fanów. Jak to zrobić? Opublikuj kilka wpisów i sprawdź, na które wpisy ludzie najchętniej reagują. Nawet jeśli będą to na razie tylko Twoi znajomi.
  • 6. Zadawaj pytania – jeśli już masz małą garstkę fanów to czas ich zaangażować. W tym celu zadawaj angażujące do rozmowy pytania albo zastosuj strategię krótkich odpowiedzi np. Kawa czy herbata? Facebook czy Instagram? Fani Facebooka lubią takie proste, krótkie pytania.
  • 7. Wstaw ZDJĘCIA-ZAGADKI – fani Facebooka lubią też zdjęcia, więc post koniecznie musi być bogaty w zdjęcia, gdyż współcześnie mamy do czynienia z kulturą obrazkową, która jest znakiem naszych czasów ale jest też bliska fanom Facebooka. Zdjęcie musi być koniecznie! Aby zwiększyć jego nośność, niech to będzie ZDJĘCIE-ZAGADKA. Na przykład: zgadnij co to? Taka zagadka przyciąga uwagę i angażuje. Oczywiście musi być ona związana z Twoją działalnością.
  • 8. Zaproponuj wypełnienie pustego miejsca – to kolejny sposób na zaangażowanie fana. Na przykład zaproponuj mu uzupełnienie zdania Dzisiaj jestem w nastroju...
  • 9. Twórz cykle – cotygodniowe cykle związane z określonym tematem. Na przykład mogą to być Gwiazdorskie poniedziałki, gdzie prezentujesz życiorys jakiejś słynnej osoby związanej z tematyką fanpage'a. Albo Sielskie piątki prezentujące pomysły na weekend. Lub Wesołe środy z cotygodniową porcją dowcipu.
  • 10. Cały czas testuj – oczywiście może się zdarzyć tak, że Twoi fani nie lubią żadnych zagadek ale wolą pytania. Więc cały czas testuj, która strategia przyciąga największą uwagę. W tym celu analizuj statystyki dostępne na profilu Fan Page'a.